Jag vill ha mer jul!

Idag kunde jag inte få mig till att plugga längre än till lunch innan jag kände att jag var tvugen att jula till det ordentligt. Då drog jag istället in till stan och lyckades hitta två julklappar och köpte sedan lite brända mandlar i ett av stånden längs gågatan. Jag älskar verkligen Malmö just nu. Det är så otroligt fint i stan. Jag måste säga att Malmö stad verkligen kan det där med julpynt. 
 
Nu är jag nyligen hemkommen från att ha packat ihop 350 paket till välgörenhet med mamma och min syster och har tagit ett bad medan jag såg på Zoellas vlogmas och nu ska jag precis som de senaste kvällarna se Greveholm och dricka julte. Jag hinner inte jula alls imorgon eftersom jag jobbar kväll så får ta dubbel dos nu. 
 
Förresten vill jag verkligen rekommendera kvällens bad companion butter bear. Den luktar varm vanilj och gör badet extremt återfuktande. Om du vill testa en badbomb men är lite rädd för de med massa färg och glitter i är butter bear för dig. Lämnar ingen färg i badet som kan vara jobbig att få bort utan ger dig bara ny, babymjuk hud. 
 
 
Allmänt | |
Upp