Mysteriet på hjularöd

Allas favoritjulkalender är väl Mysteriet på Greveholm? Det finns trots allt ingen som håller lika bra år efter år. Den är lika rolig idag som den var när jag var fem år gammal. När jag var liten var dock jag och mina systrar fullständigt BESATTA av Greveholm. Vi lekte Greveholm varje dag och jag tror jag har berättat tidigare hur mina systrar var Melitta och Dioda och jag var Ivar haha. 
Därför var det så otroligt spännande när pappa tog oss till slottet för att få se det irl. Tyvärr är det inte tillåtet att gå in i slottet men vi var så glada bara av att få se det utifrån. 
 
 
Där är jag längst till höger. Vi har ju faktiskt en syster till men hon var nog för liten för att bry sig om Greveholm vid den tiden haha. 
 
 
Här gungar jag på en gunga framför grannhuset. Är det där Anna bor mån tro?
Allmänt | |
#1 - - Emma - Magiska vinterland:

Greveholm är verkligen en av mina favorit-julkalendrar. Kul att få besöka slottet, det hade varit roligt att göra! :)

Svar: Ja, jag minns det som en höjdpunkt av barndomen haha
mykindofchristmas.blogg.se

Upp