Lush Halloween 2016

Lush Halloweenlinje för i år är den bästa de haft sedan jag blev en frälst lushie. De tar in flera nya spännande produkter tillsammans med mina gamla favoriter och jag tänkte presentera dem för er här. Jag är faktiskt mer imponerad av årets Halloweenprodukter än deras line up för julen så det blir nog en hel del pengar lagda här haha. 
 
Badbomber
 
Först ut är söta Monsters' Ball som är ny för i år med en uppfriskande limedoft. Något säger mig att denna kommer dofta som deras Night Wing Shower jellie från förra året vilket är helt okej för min del.
 
 
Lord of Misrule är en klassiker som jag hoppas alltid kommer finnas då den har en av mina absoluta favorit lushdofter av värmande svartpeppar. 
 
 
Pumpkin är den som jag är mest excited över i år. Den ska ha en frestande doft av nybakad pumpapaj. Att den är så fruktansvärt söt skadar ju inte heller.
 
 
Autumn Leaf ger ett färgglatt spektakel i ditt bad med en doft av nyklippt gräs.
 
Bubbelbit
 
Sparkly pumpkin lyser med sin närvaro och sina lime och enbärsdoftande bubblor. En klar favorit varje år.
 
Badolja
 
Lilla Boo kommer förgylla din badstund med mjukgörande oljor och en doft av värmande ingefära. 
Tvål
 
Fireside värmer upp frusna vintersjälar med sin doft av kryddnejlika och vanilj. 
Skrubba dig ren med kol och granatäpplen i tvålen Magic Wand.
Duschkräm
 
Lord of Misrule duschkräm får dig inte bara att se ut som Hulken i duschen utan gör även att du doftar lika underbart som dess badmbombsmotsvarighet långt efter duschen. 
Shimmer bar
 
Smält Goth Fairy över din hud för ett gnistrande, återfuktande skimmer med doft av svarta vinbär.
Present
 
Little Monster innehåller Monsters Ball badbomb och Boo badolja.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lush | |
Upp