Jul i september

Hej alla julälskare! Kan ni fatta att vi imorgon går in i den sista veckan i september? Det är ju helt sjukt att oktober snart är här nu. Själv har jag ju längtat hela året men ordentligt sedan augusti så jag tycker bara det är kul. Hur känner ni inför det? 
 
Denna söndags kväll går i alla fall i julens tecken hemma hos mig. Jag julbloggar med julmusiken på, tända ljus, en ansiktsmask som luktar varm choklad och så klart lite chai te och pepparkakor på det. 
 
 
Jag försökte le men ansiktmasken var för stel haha
 
Allmänt | |
#1 - - minglittrigajul.blogg.se:

Jag ska också unna mig en sån härlig kväll nån dag nu! :)

Svar: Det tycker jag du ska!
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Camilla:

Aah, älskar koppen! VAR har du hittat den?! :)

Svar: Jag beställde den. Tror hemsidan hette vistaprint och där kunde man sätta vilket tryck man ville på saker :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp