Höstpynt

Något jag tänkt att jag ska göra många år i rad är att höstpynta. Det är så mysigt när det blir kyligare ute att ta fram alla ljus och filtar men jag hade gärna gjort lite mer som att ställa ut en massa pumpor och göra små arrangemang av löv och kottar. Även om en inte har det så länge för rätt vad det är ska julpyntet fram. Jag tycker i alla fall att det är värt det. Så i år ska jag bannemig höstpynta. 
 
 
Brukar ni höstpynta? Har ni i så fall några tips?
 
Allmänt | |
#1 - - Lisas Vinterland:

Håller meed! Hösten ska tas tillvara på :) Jag skulle höstpynta med naturmaterial precis som du säger löv, kottar, mossa, pumpor och en massa ljus! Pumpor är nog det mest höstiga jag vet, brukade odla dom själv men detta år blev det inte så :)

Svar: Mysigt med egenodlade :) jag ska nog köpa några små pumpor till min lägenhet!
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Mer jul-Lillie:

Visst är det mysigt med lite höstpynt. Jag brukar nog inte direkt höstpynta. Jag brukar bara köpa lite höstigare färger på ljusen och slänga fram alla varma filtar. Sen brukar jag unna mig ett stort höstigt ljus från Yankee Candle, typ Pain au Raisin eller Cappuccino :)

Svar: Låter alldeles underbart haha! Behövs ju inte mycket mer :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp