Höstigt doftljus

Den ultimata drömmen för alla doftljusfantaster är nog de fantastiska ljusen från Bath and Bodyworks. Tyvärr finns ju inte den affären i sverige och även om Yankee Candle är härliga har de inte direkt några specifika höstljus som jag sett i affär. Och då menar jag de där som luktar pumpa och olika kryddor. Därför tog jag en liten risk och beställde detta Pumpkin Butter ljuset ifrån Woodwick när lyko.se had 20% rabatt på alla doftljus för ett par dagar sedan. Jag vet inte om det fortfarande pågår men ta er en titt. 
 
Nu när det levererades kunde jag knappt kontrollera mig och slet upp lådan så snabbt det gick haha. Det luktar verkligen gott. Om ni någonsin haft Yankee Candles Kitchen Spice luktar det nästan identiskt. Kitchen Spice är en av mina favoriter som jag tyvärr inte hittat de senaste åren och det luktar av alla underbara julkryddor. Dock doftar Pumpkin Butter inte alls av pumpa vilket ju är lite vad jag var ute efter ;) Nåja, de har ett annat som heter pumpkin muffins som jag kanske beställer också!
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Mer jul-Lillie:

Dom har faktiskt en butik på terminal 5 på Arlanda. Jag hoppas att jag får några minuter över där när jag ska mellanlanda där påvägen hem från Spanien om ett par veckor. Om jag gör det, så blir det definitivt en tävling i bloggen :)

Svar: Tyvärr flyger jag aldrig från Arlanda :( men en kan ju hoppas att det tas till Kastrup någon gång i framtiden!
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Caroline/Julmysigt:

Jag gillar ljusen från Bath and Body Works.
Köper på mig ett gäng varje gång jag har tur att hitta dom på semestern.

Svar: Hade jag också gjort om jag åkte dit de fanns :( jaja det finns ju andra doftljus också!
mykindofchristmas.blogg.se

#3 - - Caroline/Julmysigt:

Stämmer att dom har butik på Arlanda men tyvärr säljer dom inte ljusen.

Svar: Haha ja då är det ju inte något att get excited about!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp