Höstig shoppingtur

Idag efter jag spenderat hela dagen på skolans bibliotek för att plugga kände jag att jag var värd en liten belöning och så råkade det också vara dagen Lush halloween line släpptes. Så jag tog en av allt haha. Nej jag visade faktiskt lite självkontroll och skippade en tvål och en liten massagebar. När jag kom hem insåg jag tyvärr att jag glömt den jag mest av allt ville ha, nämligen pumpkin. Den som ser ut som en liten halloweenpumpa. Den låg dock inte bland resten av halloweensakerna så den var kanske slutsåld. Nåja, nästa vecka kommer julsakerna ut och då måste jag ändå dit igen så jag kan försöka plocka den då. 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Jul hos Linda:

Åh vad jag är avundsjuk! Längtar tills deras julgrejer kommer. Tyvärr har jag ingen Lushbutik i närheten så jag får nöja mig med nätet, lite surt att man inte får lukta och känna men så är det. Det brukar ju sällan gå fel när det gäller Lush :D

Svar: Nej det är ju sällan man får en dålig produkt därifrån!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp