Den ultimata julgranen

För ett par dagar sedan tipsade jag om youtubekanalen Robeson Design som vid jul varje år lägger upp en rad fantastiska videor om hur en bäst pyntar sitt hem till jul. I denna videon visar hon den bästa tekniken för att göra din gran magisk med alla julprydnader. Jag rekommenderar även att ni tar en titt på resten av videorna i spellistan om hur man pyntar den perfekta granen om ni är ute efter den där ultimat, glammiga, amerikanska julgranen. 
 
Det som dock fångade mig mest var det som hon kallade "rotators" som en sätter fast sina kulor på vilket får dem att snurra runt i granen. Det hade jag verkligen älskat att ha på min gran. Undrar om det finns sådana i sverige. Jag får nog ta och leta lite.
  
 
Allmänt | |
#1 - - Jul i fjällen:

Oj, vilken gran! Inte alls min smak ;) Men däremot blev jag oxå väldigt sugen på rotators!! Har försökt googla, men hittar bara dem som man sätter i ljusslinga el väldigt stora o klumpiga om man vill ha batteri... Hör gärna av dig om du hittar något!

Svar: Nej de färgerna var inte min stil heller men bra tips i alla fall! Var hittade du rotators?
mykindofchristmas.blogg.se

Upp