Städer som redan börjat julpynta

Min syster skickade denna artikeln till mig om att de redan börjat julpynta i Liverpool. Som det står i artikeln är det på grund av att de ska filma en reklam som kommer sändas runt jul och pyntet kommer tyvärr tas ner igen efter filmningen är färdig för att sättas upp vid ett mer passande tillfälle. Dumt tycker jag haha. Det kunde ju fått vara framme. Känns som onödigt mycket jobb ;)
 
 
En liten bild från Liverpool förra året. Allt detta var alltså byggt av LEGO.
 
Allmänt | |
#1 - - Emma - Mitt magiska vinterland:

Åh, vad roligt att de börjar julpynta redan även om det är för en reklamfilm! Det hade varit roligt om det fick vara kvar sen. :)

Svar: Visst! Känns onödigt eftersom det ska upp om typ en månad igen!
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Lisas Vinterland:

Så fint! Det borde satsas mer på julpynt här hemma tycker jag, det skapar ju sån magi :)

Svar: Håller helt med :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp