Önskelista

Jag brukar varje år skriva ett inlägg om min önskelista för julen så att Tomten ska veta vad jag önskar mig ;) 
Jag brukar uppdatera den lite närmare jul men nu är det nog dags för mitt första uttdrag. Utan inbördes ordning är här min önskelista för 2016.
 
Träningskläder. Jag har nämligen börjat springa och i kombination med yogan går jag igenom dem rätt snabbt. Detta för mig till nästa punkt på listan nämligen...
 
Ett våffeljärn. Gärna ett med plats för två våfflor samtidigt så det går snabbare. 
 
Yogakort. Jag älskar min hot yoga men det är så dyrt och nu när jag är student finns inte en chans att jag kan gå lika ofta som innan så det hade varit underbart att få ett medlemskort.
 
Spikbollar. Kanske en konstig önskan men jag har velat ha jättelänge till att massera fötterna med haha.
 
 
TV möbel från IKEA. Jag håller på att göra om efterhand hemma och jag vill verkligen ha nya vardagsrumsmöbler men det är en långsam process och en TV-möbel hade varit en härlig hjälp på traven. Jag har tittat på dessa två.
 
Lush paket. Jag måste ju lägga in den här. Det hade varit en dröm att få en av deras färdiginslagna julklappar som jag önskar mig varje år. Speciellt trevligt hade någon av dessa varit. 
Merry Christmas gift
Christmas Bathtime Favourites
Christmas Candy Box
 
Allmänt | |
#1 - - Lisas Vinterland:

Bra önskelista, speciellt tvmöbel nr 2, en sån har vi :)

Svar: Ja får jag inte den köper jag den nog själv! Bra smak ni har förresten ;)
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Anonym:

Här min önskelista är mobiltelefon 📱 samsungs6 och cd 💿 med kassett bandspelaren och video med dvd 📀 och smart tv 📺 50tum och Xbox 🎮 1 one basenheten och spel NHL17 och digital radio 📻 och digital kamera 📷 digital armbands ur med väderlek och radio styrd helikopter med kontroll ljudbok 6st och jul godis 🍬 6 kilo tomte 🎅 skum 6 kilo min adress är Leif Malmström kyrkogatan21b 98137 Kiruna mobiltelefon nummer är 0725684414 +46

Svar: Härliga önskningar det där. Tyvärr är det inte jag som är jultomten. Sedan har jag lärt mig att julen blir roligare om en sänker kraven och är tacksam för det lilla. God jul och gott nytt år!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp