Myskväll

Vad gör en när plugg inte känns speciellt lockande och latheten tar över? En tar ett underbart höstigt bad så klart. Jag använde Lush fantastiska Sparkly Pumpkin bubbelbit som är en av mina höstfavoriter. Om ni aldrig använt Lush produkter och ni har ett badkar råder jag er verkligen att gå dit och prova en av deras höst eller vinter badbomber eller bubbelbitar. Ni kommer få en helt ny badupplevelse. Nu sitter jag här helt avslappnad och dricker varm choklad och ser på Star Trek.
 
Jag måste även berätta om ljuset Pumpkin Pecan Waffles från Bath & Body Works som jag visade här. När jag först fick alla ljus och luktade på dem var det den enda jag inte var crazy about. Det luktade billig vanilj. Typ som en sådan doftgran en hänger i bilen. Men nu har jag tänt det för första gången och shit! Det är min nya favorit helt klart. Det luktar varma, rostade nötter med socker på och sirap blandat med varm vanilj. Om ni får chansen måste ni köpa det och döm det inte över doften innan det är tänt, trust me!
 
 
Allmänt | |
#1 - - Mer jul-Lillie:

Vilken mysig kväll du verkar ha haft :)

Svar: Det var det :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp