For the love of pumpkin

Jag älskar pumpa! Jag har i flera år skurit ut en pumpa till halloween men de senaste åren har min kärlek bara vuxit. Det är den perfekta höstdekorationen/maten men jag tycker att det passar även till jul och vinter. Förra året köpte jag en obscen mängd pumpapuré vilket jag måste göra i år igen för det var fantastiskt. Ska du göra scones? släng i lite pumpa. Pannkakor? Same thing! Det funkar i allt. Om du inte kan hitta pumpapuré i affären går det att göra egen relativt enkelt men jag är lat haha. Så det var min lilla kärleksförklaring till pumpa! Finns det någon som känner samma sak?
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Mer jul-Lillie:

Tack för det, då ska jag köpa pumpapurén som jag gått och kikat på i affären så mycket. Aldrig provat! (Förresten, din blogg ser lite konstig ut för mig. Det står "Det går inte att visa det här innehållet i en ram". Jag är inne via Internet Explorer.)

Svar: Oj vad konstigt! Det ser okej ut för både mig och systern från både chrome och Explorer. :/ hoppas fler säger till om det krånglar för dem.
mykindofchristmas.blogg.se

Upp