Årets första julklapp

Nu har även jag kommit i gång med julklappshandeln. Jag vet att jag är sent ute jämfört med andra julbloggare men jag gillar hela känslan av att julshoppa när det faktiskt närmar sig. Sen är jag orolig att jag ska ångra vad jag köpt eller att personen ska köpa det till sig själv om jag handlar för långt i förväg. Lite sparar jag alltid till december därför att jag älskar att gå runt i stan när den är pyntad och det är iskallt ute och luktar minimunkar överallt. Hur gör ni? Brukar ni vara klara vid det här laget eller är ni sista minuten shoppare?
 
 
Älskar denna inslagningen.
Allmänt | |
#1 - - Maries strålande jul:

Jag vill ju gärna vara klar med det mesta i slutet av november och bara göra lite småköp i december. I år har jag dock bara köpt två klappar så vi får se hur det går.

Svar: Jag brukar också försöka göra så:)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp