Vill inte tänka på annat än jul

Jag klarar inte att läsa de fruktansvärt tråkiga böckerna vi ska ha tenta på i denna kursen. Jag har snart läst ett kapitel i en av dem och känner att den krossar min själ. Det är extra vidrigt eftersom jag tänker på allt annat jag hellre hade gjort just nu. Som att till exempel vara ute på stan som håller på att julpyntas och leta julklappar, se på julfilmer, slå in paket pretty much vad som helst utom detta. Jag hoppas julglädjen kan ge mig nog med lycka vid sidan om denna kursen så jag inte tar livet av mig haha. 
 
Ikväll ska jag i alla fall göra något juligt då jag och mina kompisar ska dra secret santa. Jag ville verkligen få det gjort innan jag åker till Liverpool nästa vecka eftersom det är mycket lättare att hitta presenter där men det är så svårt att hitta tider när vi alla kan träffas samtidigt så vi hade tur att alla kunde idag.
 
 
Jag önskar att detta var jag just nu. Men istället är det mer så här...
 
 
Roligare kan en ju ha...
Allmänt | |
Upp