Uppdaterad önskelista

Nu när julen faktiskt ändå börjar närma sig på riktigt tänkte jag att det kunde vara tid att göra en lite uppdaterad version av min önskelista som jag skrev om här
 
Den är väldigt lik den gamla men något har pkt och något har lagts till. Jag numrerar listan men det finns egentligen ingen ordningsföljd.
 
1. Spikbollar. Jag har en obsession av att få rulla fötterna på dem haha
2. Yogakort. Jag saknar så mycket att gå på yoga numera så detta är högt på önskelistan
3. Tv möbel från IKEA
4. Ett paket från Lush. Helst någon av de jag nämnde i mitt tidigare inlägg.
5. Trigger Roller. Nu när jag springer känner jag att jag behöver en sådan för att mjuka upp benen efteråt.
 
Det är min önskelista för i år. Sedan får vi se om något av det uppfylls men julen brukar bli rätt bra ändå hur det än blir med julklapparna. 
 
 
 
Allmänt | |
Upp