Hemma igen

Nu är jag hemma från Liverpool efter en allt för kort vistelse. Allt som allt fick vi bara en dag där vilket inte alls var nog för allt vi ville hinna med. Vi hann till exempel inte se julmarknaden eftersom de flyttat den från stan där vi gjorde resten av shoppingen så det hade verkligen behövts en dag till för att hinna göra lite mer. Trots det var det ändå en fin resa. Jag flög dit tidigt i fredags med Mamma, Pappa, Charlie och Maxie och de andra kom senare på kvällen. När vi landat gick vi ut en vända på stan och jag gick så klart inom Lush där jag gjorde stor skada på min plånbok. Vi såg även en gigantisk ljusjulgran som de byggt ovanpå en mysig bar vilket ju är helt briljant. Tänk er att en är ute på stan och får syn på en gigantisk gran långt bort. När en närmar sig syns det att den är byggd ovanpå en bar. Med trötta shoppingfötter ser den med ens väldigt lockande ut. Fantastisk affärsidé ju haha. 
 
Efter det gick vi tillbaka till hotellet och kraschade en liten stund innan resten av vår grupp anslöt sig till oss. Då gick jag och mina systrar ut och åt på en bar innan jag called it a night.
 
Lördagen blev det bara shopping hela dagen. Vad jag hittade visar jag imorgon!
 
 
Jag kickade igång allting med en gingerbread latte från Starbucks (smakade sedan deras andra julsmak Toffe Nut som till och med var godare).
 
 
Åh älskade Lush
 
 
Den stora ljusgranen. (regnet gjorde svårt att få en hygglig bild)
 
 
Liverpools julbelysning
 
 
Primark fanatiker
 
 
Maxie gillade sina nya Rudolf tofflor
 
 
 
Jul vart en än gick
 
Allmänt | |
Upp