Jul i januari

Så länge klarade jag att hålla mig från bloggen haha. Men det är svårt när snön äntligen kommit. Eller vet inte om jag ska säga äntligen eftersom julen är över och jag försöker se framåt. Det har i alla fall put me in the spirit again. Så nu sitter jag här med en kopp varm choklad och lyssnar på julmusik. 

Jag kom förresten hem från London igår kväll efter en kul shoppingresa. Jag hittade en fantastisk elfpyjamas som var på rea så jag var tvungen att köpa den. Vi var också på Harry Potter world vilket var helt fantastiskt. Där var fortfarande julpyntat och var så mycket coolt att kolla på. 





Allmänt | |
#1 - - Emma, Jul i fjällen:

Ååh, vad avis jag blir!! Du får jättegärna skiva mer om Harry Potter world o lägga in fler bilder! Om du har lust alltså ;) Skulle så gärna åka dit! Håller just nu på o lyssnar på De vises sten igen för jag vet inte vilken gång i ordningen :)

Svar: Haha det kan jag göra! Jag blev kär i filmerna på nytt av att åka dit :D
mykindofchristmas.blogg.se

Upp