I mig lever den kvar

Jag har fortfarande inte kommit över att julen är över än. De flesta tycker jag är konstig eller helt galen men för mig är det som att säga farväl till en kär vän varje gång julen är slut. Så här sitter jag nu i mitten av januari och läser jultidningar och dricker varm choklad till tonerna av min jullista på spotify... Livet.



Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Jag håller verkligen med dig ! En stor sorg när julen är slut och jag blir alltid låg i humöret ett tag 😔 här fortsätter jag också med julmusiken ett bra tag till 🎅🏻🎄 Tur att det kommer en ny jul att längta till detta året med 😀🎅🏻✨

Svar: Ja verkligen! 🎅🏻
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Maries strålande jul:

Nej hur kan något man längtat efter så länge försvinna så fort? För mig känns det också vemodigt att julen är över och jag kan inte heller släppa den ännu.

Svar: Nej det är jobbigt. Och speciellt eftersom det är helt för tidigt att börja längta och planera till nästa jul :(
mykindofchristmas.blogg.se

Upp