Pynt

Nu när min lägenhet har blivit mer beboelig och jag har fått upp det mesta pyntet ville jag visa er två guldkorn och nykomlingar bland mitt pynt. Dessa är installationer jag själv skapat och blivit ganska nöjd med. Den första är ett litet vinterlandskap jag satt ihop i en glaskupa jag hittade på Systrarna Grene. Jag blev inspirerad av Stora Juljournalen tror jag det var och bakade ett litet minipepparkakshus vilket är så sjukt gulligt.
 
 
 
Tråden där är från min limpistol och jag märkte inte den förren nu när jag laddade upp bilden haha. Men den är ju hemmasnickrad... Visst vill en bara klättra in i landskapet?
 
Andra installationen är inte lika fancy men mysig none the less. Minns ni att jag torkade apelsinskivor häromdagen? Well detta var min plan.
 
 
Jag slängde ihop det med lita kottar och kanelstänger i en skål och det ger en jättehemtrevlig skogsvibe på vardagsrumsbordet. 
 
Allmänt | |
Upp