Magsjuka och plugg

Natten till söndag vaknade jag av plötslig kräksjuka vilket jag lyckats undvika ända sedan jag var liten och har varit min största rädsla. Som tur är var det bara en 24 timmars grej och jag mår redan bättre. Det jobbiga var att försöka kommbinera det med tentaplugg vilket inte var så framgångsrikt. Mot kvällen kände jag mig stark nog att ta ett bad och använde Magic Wand från Lush och sedan gick jag och lade mig och sov från åtta på kvällen till sju på morgonen. Jag lyckades dock missa att det är Lucia imorgon vilket vanligtvis är min favorit dag på året men tentan lyckas förstöra det. Jag har inte hunnit baka lussebullar och inget live luciatåg hinner jag se...jag ska ialla fall vakna tidigt och se det på tv. Två dagar till sen slipper jag förhoppningsvis tänka mer på denna tentan. 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp