Igår och om en vecka

Förhoppningsvis kommer mitt wifi fixas någon gång under nästa vecka vilket inte gör så jättemycket för då blir jag inte lika distraherad i mitt tentaplugg. Så om en vecka när tentan är över och jag har internet som vanligt igen kan jag bli lite mer konsekvent med mitt bloggande fram till jul. Fram tills dess blir det nog inte mer än ett inlägg om dagen och i så fall i efterhand eftersom jag gör juliga saker hemma som jag inte kan blogga om förrän jag är någonstans med nät.
 
Det lilla juliga jag hinner med just nu är typ julkalendern till frukosten och ett juligt lush bad på kvällen. Så det är det jag får blogga om för tillfället men kanske finns det precis som jag en lushtokig julälskare som uppskattar sådana inlägg. Om ni inte tar ett juligt bad på kvällen i december missar ni verkligen något. Lite julmusik och tända ljus och kvällen är komplett. Även om jag hade föredragit att titta på typ vlogmas fast det är ju inte möjligt just nu... Ikväll ska jag i alla fall göra pop corn och se Tomten är far till alla barnen! Classic!
 
 
Igårkväll blev det ett bubbelbad med denna jordgubbsdoftande tomte. Det blev en offantlig mängd bubblor och jag använde bara hälften. 
 
 
Ansiktsmasken kommer också från lush och heter cupcake och luktar choklad.
Allmänt | |
Upp