Dan före dan

HUR??? Blev det lille julafton så snabbt? Detta är ju helt galet. I vanlig ordning har december bara flygit förbi och imorgon är dagen vi alla väntat på. Jag är så taggad! Idag ska jag städa hemma hos mamma och pappa därför att mamma jobbar och pappa ska laga mat till imorgon hela dagen så jag tänkte vara lite snäll så här i juletid och hjälpa till. Efter det blir det bara en massa förberedelser för imorgon. Massa bak och småsaker som ska ställas i ordning. 
 
Imorse gjorde jag förresten en jättegod och nyttig julfrukost. Jag gjorde en nice cream som jag brukar göra mycket genom hela året men idag fick den en julig twist. Jag lade två frysta bananer i min matberedare, tryckte i saften från en halv apelsin, tog en tsk kakao och lite kanel och mixade allt tills det fick en glassig konsistens. Jättegott och nyttigt. Min plan är att äta lätt idag så jag inte vaknar illamående på julafton (för det gjorde jag idag) och kan äta tills jag storknar.
 
 
Allmänt | |
Upp