Allra sista julklapparna

Vet inte om jag sade i lördags att jag hade köpt alla julklappar men nu har jag verkligen köpt alla julklappar haha. Jag behövde köpa lite stocking stuffers så det var det jag gjorde idag. In other news började jag dagen, i vanlig ordning, med ett julbad och julkalendern och igår kväll såg jag och min syster på Musses jul i Ankeborg som vi ser varje år. Liten catch up där bara ;)
 
In other news så har jag fortfarande inte internet och problemet var lite större än de hade trott så det kan ta ett litet tag innan det fixas vilket inte bara är extremt störigt men det gör det även svårt att blogga i realtid. Jag får ta allt i efterhand när jag befinner mig där det finns wifi. Nu är det bara två skoldagar kvar innan min julledighet! Gud vad jag längtar!
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp