Hur vill jag ha det?

En sak jag ser fram emot i år är att få pynta mitt eget hem för första gången. Jag flyttade ju hemifrån i början av året och funderar nu på vilken stil jag vill ha hemma. Även om jag egentligen älskar det traditionella med mycket rött och guld är det ju vad Mamma och Pappa har hemma och jag hade gärna provat på något annat. Jag vill fortfarande ha traditionellt och mysigt men tror inte det röda hade passat så bra hemma hos mig. Därför lutar jag mot ett guld/glas/vitt tema. Tror det kan bli fint och ser mycket fram emot att fixa allt.
 
 
Vår gran i fjol
 
Allmänt | |
#1 - - Nattak:

Vi måste köpa pynt tillsammans! Jag vet inte hur jag vill ha det heller.

Svar: Ska du köra ny stil?
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Annie:

Åh vad roligt att få bestämma allt själv:) Tack och lov har hundarna inga åsikter så jag kan också göra det:) Ska bli kul att se bilder på allt! För nog visar du bilder?!!

Svar: Givetvis ;)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp