Min önskelista

Något som hör julen till är ju klappar. Jag tycker inte längre att julklapparna ens kommer nära att vara det bästa med julen. Saker och ting har ju ändrats från när jag var liten och jag och mina systrar räknade våra presenter för att jämföra vem som fick mest men det är ju ändå mysigt att fundera på vad det där fint inslagna paketet under julgranen innehåller. Jag gillar dock mer att ge än att få numera men det hör ju till att skriva en önskelista till Tomten så här kommer min. 
 
1. En matberedare i bra kvalité. Sedan jag slutade äta kött har matberedaren här hemma fått jobba på övertid med att göra biffar, hummus, glass m.m och den var inte speciellt bra till att börja med. Nu sjunger den på sin sista refräng och jag vill därför ha en som kan göra maten smooth och dessutom håller ett tag.
 
2. Boken Green sweets and treats såg jag när jag var inne i en Life butik och blev väldigt intrigued. Jag har börjat baka mer nyttiga kakor på senaste och det hade varit roligt med lite ny inspiration.
 
3. Detta infinity armband från Thomas Sabo såg jag i början av året och har inte slutat tänka på det sedan dess. Det finns i silver och roséguld men jag lutar mer åt det silvriga. Eller? jo jag tror det haha.
 
4. En Fjällräven Kånken har jag länge velat ha men har inte riktigt mage att lägga så mycket på en ryggsäck. But then again så håller de i åratal och är dessutom fina. Vet dock inte riktigt vilken färg jag vill ha...
 
 
Julklappar | |
#1 - - Camilla:

Jaa, det är klart en måste skriva önskelista varje år! Hur ska tomten annars veta vad han ska komma med? ;)

Svar: Ja han kan ju inte hålla på att gissa till hela världen! :D
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Matilda:

Kan varmt rekommendera "Green sweets and treats"!! Såå massa goda recept, har testat flera stycken och alla har blivit otroligt goda och bra :)

Svar: Får nog köpa den själv då om inte Tomten känner sig manad ;)
mykindofchristmas.blogg.se

#3 - - Lisas Vinterland:

Sv: ja det är tufft :(

#4 - - Liza:

Ja, visst är det roligare att ge än att få! Men som du säger... att gissa vad som är under granen är ju lite halva nöjet det med :)

Svar: Haha precis :D
mykindofchristmas.blogg.se

Upp