Höstjacka

Det börjar äntligen kylas ner lite och man kan känna att hösten sakta men säkert är påväg. Därför tyckte jag igår att det var dags att beställa en höstjacka. Jag har alltid varit den som skiter i övergångskläderna och går med jeansjacka på hösten tills jag fryser ihjäl och vinterjacka på våren så jag svettas ihjäl men det är för att man aldrig kan veta hur vädret ska bete sig här nere i malmö och då blir det som det blir. Men när jag såg denna kunde jag inte motstå och nu längtar jag mer än någonsin till hösten är här på riktigt med röda löv, massa regn och kylig luft!
 
 
shopping | |
#1 - - A holly jolly christmas:

Jag har letat höstjacka i flera dagar nu men tyvärr inte hittat nån jag gillar än... Men det är verkligen dags känns det som!

Svar: Ja verkligen! Asos har mycket fint. Jag rekommenderar att du kollar där om du inte redan gjort det :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp