En bärbar stjärnhimmel

Jag skrev häromdagen ett inlägg om min önskelista men upptäckte just att denna manicken existerar. Det är ett bärbart planetarium haha. Tänk så fridfullt att ligga i sängen och titta upp på stjärnhimlen. Jag har alltid älskat stjärnor och en annan av mina drömmar är att ha ett teleskop men detta kunde ju få duga under tiden. Då kan en stjärnskåda var en än är.
 
 
 
 
Julklappar | |
#1 - - Nathalie:

Hej och tack för kommentaren i min blogg :)

Låter ju jättefint med en glittrig ren bredvid granen, lite mer annorlunda än en tomte! Och vilken häftig grej den där stjärn-planetarie-saken! Tycker också det är mysigt med stjärnor. Vad Kostar en sådan och var kan man köpa?? :)

Svar: På eBay tror jag. Priset minns jag dock inte:/
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Anonym:

I must have it

Svar: :D
mykindofchristmas.blogg.se

Upp