Julbus

Idag kommer Mammas och Pappas vän och min gamla körlärare hem från sin FN tjänst i Mali så jag och mamma bestämde oss för att göra ett litet julbus. Vi pyntade hennes lägenhet så den är fin när hon kommer hem ikväll. 
 
 
En julkalender ska alla ha
 
 
Och även en julgran såklart!
 
 
Vi ville även ha lite mysbelysning så denna Tomten fick pryda en hylla
 
 
Och den här lilla krabaten som jag döpte till Knut möter henne på vägen in i hallen. 
 
 
Jag satte honom där för att skrämma henne haha. Hon hatar tomtar så hoppas hon inte kastar ut den genom ett fönster bara.
 
Nu ska här julbakas resten av dagen. Jag bara väntar på att Maja ska komma hit. Jag ska försöka sätta ihop mitt pepparkakshus, baka lite extra peppisar, göra oreo bark och experimentera ihop ett veganskt fudge recept. Hoppas verkligen det sistnämnda blir bra eftersom jag inte kan tänka mig en jul utan fudge haha.
 
Allmänt | |
#1 - - yola:

Shit så fin du är!

Svar: Haha tack!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp