Längtan är kommen

Nu har jag faktiskt (tyvärr) börjat längta efter jul och årets julbloggsäsong. Jag tänker inte börja uppdatera regelbundet ännu och hoppas fortfarande kunna få ut lite mer av sommaren (även om vädret inte vill tillåta det) men inom mig börjar tankar om ljusslingor, varm choklad, lussebullar och julfilmer snurra. Hur känner ni er? Någon annan som det börjar klia i fingrarna för? 



Allmänt | |
#1 - - Annie:

JAA, längtan har drabbat mig med! Även om jag är nöjd i nuet, så börjar jag längta efter juldofter och julfilmer mm. Det hjälper verkligen inte att det är världens ruskväder ute istället för högsommar..:( Jag har fullt upp med handgjorda julklappsprojekt oxå...det är ju 'bara' 159 dagar kvar till julen...haha! Jag fattar inte varför folk inte har börjat blogga än...hahaha!

Svar: Hahah så skönt att inte va ensam! För min del är det för att inte få slut på inspiration innan julen ens är här. Men jag längtar verkligen tills allt roligt kommer igång och alla börjar blogga ordentligt igen. Bra med julklapparna också, det skadar aldrig att vara väl förberedd! :)
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Johannas jul:

Jag är ganska nöjd med nuet, sol och bad och inte alls för varmt, men lite tankar på julen eller framförallt julbloggen smyger sig på ibland...

Svar: Visst är det så! Tyvärr har det inte blivit så mycket sol och bad för mig efter semestern så det är nog därför längtan är extra stark nu!
mykindofchristmas.blogg.se

#3 - - Jul hos Linda:

Jaaa! Jag längtar redan. Mest efter dofter och smaker. Och mys. Tjocka tröjor. Ja, men allt.

Svar: Det kommer bli så härligt! Men vi får försöka njuta lite av nuet också :)
mykindofchristmas.blogg.se

#4 - - bina:

jag har börjat längta mycket men försöker att inte göra det :)

Svar: Du är i samma sits som jag då haha :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp