Årsresumé 2015

Jag tycker det är intressant att läsa vad folk har haft för sig under det gångna året och även att kunna gå tillbaka och se vad jag själv gjorde tidigare år och se min egen utveckling haha. Så jag tänkte dela med mig av mitt 2015 och hoppas att ni kanske vill göra det samma så även jag kan få lite trevlig läsning :)
 
Januari
 
Året började med långa träningar och en resa till Holland med min kära dansgrupp Cupcake Crew. Vi tävlade i tävlingen Dutch Open och vann i vår kategori. Vi var alla mycket stolta över att ha tagit hem segern i vår sista tävling tillsammans.
 
 
Februari
 
I februari gick vi våra skilda vägar men vi hann med ett sista uppträdande på premiären av 50 shades if Grey i Malmö. Det var en intressant upplevelse med tanke på den minimala scenen men lika kul för det.
 
 
Jag utnyttjade även min systers julklapp och åkte på Star Trek mässa i South Hampton i England. Det var helt underbart att få träffa Robert Duncan Mc´Neill från Star Trek Voyager och få ta en bild med en av mina barndomsidoler.
 
 
 
Mars
 
I mars åkte jag och några av Cupcaketjejerna till Barcelona för att uppträda på deras Snap Festival. Själva dansbiten gick väldigt snabbt så det blev mest en massa sightseeing. 
 
 
 
 
 Jag hann även med en sci-fi mässa i malmö där jag hängde med ingen mindre än Chad Coleman från The Walking Dead.
 
April-Maj
 
Bestod av en massa körande inför den stundande uppkörningen.
 
Juni-Juli
 
Sommaren rullade fram och det gjorde även bilen jag tog körkort i ;) Min syster tog studenten och
i slutet av månaden tog jag min semester som räckte ända in i Juli. Vi åkte till Slovenien hela familjen och bara njöt av vädret, havet och maten.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Juli-Augusti
 
Jag gick in för att bli vegetarian och började även julblogga igen. Förrutom detta hann jag och min syster gå på en föreläsning om överlevnad i en Zombieapokalyps. Det är viktiga grejer det vet ni.
 
 
September
 
Lilla Maxwell föddes och jag blev moster.
 
 
Oktober
 
Jag yogade, gick på skogstur och gick på Halloweenfest. Händelserik månad jag vet haha.
 
 
 
November
 
Vi firade Thanksgiving och kickade igång julen med en awesome resa till Liverpool.
 
 
 
December
 
December har helt enkelt varit underbar som vanligt. Det har bara varit bak, pynt, film och inte tid för mycket annat. Och jag har älskat varje minut av det. 
 
 
Det var mitt 2015! Jag läser gärna om hur ert år varit om ni lagt upp en årsresumée själv. Jag hoppas i alla fall ni haft ett bra år och önskar er bara bra saker i 2016.
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp