Jul på Pinterest

Jag har under de senaste månaderna varit fullkomligt besatt av Pinterest. Behöver du inspiration för något är det bara att söka och du kommer finna. Problemet är att jag nu har pinnat så många saker, främst recept, som jag vill prova på under hösten/julen att det inte finns en chans att jag kommer hinna allt. Det är väl bara till att börja haha!
En sak jag såg var denna fantastiska present som en ska ge till någon kvällen innan jul. Det skulle verkligen vara min dröm att få öppna denna kvällen innan julafton, krypa in i en underbar julpyjamas, dricka en kopp julte ur en julig mugg och se en mysig julfilm. 
 
Fast nu när jag tänker på det hade det nog varit rätt omöjligt att ge mig något sånt eftersom jag med största sannolikhet kommer ha fixat allt innan julafton. Du kan tro att jag sitter i en julpyjamas och kollar på "Nu är det jul igen" varje år den 23 december... Nåja, det är en väldigt gullig idé i alla fall.
 
 
 
Julklappar | |
Upp