Maison Belle

Ända sedan förra året när jag började följa julbloggar viskades det om denna godingen från Magasine Krantz. Varje gång den kommit upp på bloggarna har jag begått det klassiska misstaget att tänka "Julen är långt bort. Jag väntar ett par månader" men när jag äntligen får tummen ur är den nowhere to be found. Jag har letat igenom hemsidan men antingen är jag extremt dålig på att hitta (vilket mina närmsta vet är sant) eller så finns den inte där längre. Så nu vänder jag mig till ni visa, underbara julbloggare. Är det någon som vet var jag kan hitta den? 
 
 
 
Hem | |
#1 - - Annie:

Hemma hos mig kan man hitta ett antal flaskor - alldeles alldeles underbar nödvändighet när man städar på hösten. Men annars kan du hitta den på http://www.fridasgard.se/jul-/julens-dofter/maison-belle-christmas-allrengoring till exempel!
Julkram!

Svar: Tack så mycket :D
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Julpussar:

Den är ljuvlig och som tur är finns den hos många återförsäljare på nätet, bara googla "maison belle christmas" och välj den du tycker passar dig bäst!
Lycxka till!

Svar: Oh tack för tipset!
mykindofchristmas.blogg.se

#3 - - Amandas jul:

http://renlyx.se/rengoringssprayer/maison-belle-christmas-clean-orange-cinnamon.html :)

Svar: Tack så jättemycket! Ska absolut skaffa en flaska!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp