Julnaglar

När man har nått en viss nivå av julbesatthet gör man allt man kan för att få den där extra dosen av jul. Det spelar ingen roll hur over the top det är. Jag vill att hela min existens ska andas jul under december månad haha. Därför var det ett naturligt steg när jag förde över min julighet till mina naglar. Jag älskar att göra gulliga nagelkonstverk men har inte hunnit något på en längre tid då det som ni säkert kan tänka er är väldigt pilligt och tidskrävande. Men snart kommer december och då kan inget stoppa mig från att Deck the nails hela månaden lång! Här är alla juldesigns jag gjort under tidigare år och de tutorials jag hittade på youtube för dem. 
 
 
Tutorial på Youtube finns här
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som med allt annat krävs det mycket träning. Man måste vara stadig på handen vilket är extra jobbigt på ens icke domminanta hand. Ni kan säkert urskilja vilka av dessa designer jag gjorde först då de har fler misstag och inte är lika fina som de andra. Men det är precis som allt annat julpyssel, roligt och pilligt!
 
DIYs, Jul på Youtube, Naglar, Skönhet | |
#1 - - Lillie:

Wow, va duktig du är! Tycker speciellt om de med snöflingor och de men renen :) Jag är värdelös på att måla naglarna. Brukar bli enkelt rött eller grönt.

Svar: Tack så mycket! :D Men det är fint det med. Jag Älskar klassiskt rött till jul!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp