Juliga muggar

Jag älskar verkligen gulliga muggar. Jag har tidigare visat min underbara ugglemugg som var ett sällsynt fynd på Vellingeblomman. Då jag är en enormt stor tedrickare uppskattas naturligtvis allt som kan ge testunden ett litet ansiktslyft och inget kan ju göra det bättre än gulliga muggar. Naturligtvis vill min julbesatthet vigas med muggentusiasmen och därför har jag länge suktat efter den mest smaklöst, gulliga julmuggen. Tyvärr är Sverige ganska dåliga på sådana saker och jag har aldrig sett en julmugg som håller måttet i de tradionella porslinsaffärerna. Min fråga till er är då om ni vet om någon dold skattgömma som har ett utbud av muggar liknande nedanstående. Mina favoriter är de som är formade som motivet (alltså inte endast en bild) som tomten och snögubben i samma bild. 
 
 
 
 
 
Krimskrams | |
#1 - - Emma julmust:

Jag letar också som en galning efter julmuggar liknande dessa, speciellt som tomten och snögubben. Jag hoppas jag hittar något i år!

Svar: Jag håller tummarna för oss båda! Hittar du får du gärna berätta var :D
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - johanna:

Åh dom sista muggarna var ju supersöta! Har gått tillbaka helt till te nu under min graviditet så jag kommer också behöva nya muggar till jul känner jag :D

Svar: Hoppas verkligen man kan hitta något liknande till jul då! :)
mykindofchristmas.blogg.se

#3 - - Sarah:

Den näst sista muggen har faktiskt jag! Fick den av min syster i julklapp förra året och tror hon hade hittat den på lagerhaus :)

Svar: Åh sånna är så fina! Får gå dit och leta :)
mykindofchristmas.blogg.se

Upp