Polarexpressen

God morgon gott folk! Igår kväll bestämde jag mig för att jula till det ordentligt och såg en julfilm man hört mycket om men som jag faktiskt aldrig sett själv, nämligen Polarexpressen. Herregud vad bra den var! Jag kan inte fatta att det tagit mig så lång tid att se den men det var verkligen en magisk film. Den är i alla fall i top tre av mina favoritjulfilmer. Till filmen avnjöts en kopp varm choklad med ett nytt recept på en speciell vispgrädde och även den var i top tre av mina favoritrecept till varm choklad. Det juliga i mitt liv var alltså på topp igår. Recept kommer upp ikväll so stay tuned.
 
 
Julmys | |
#1 - - Annie:

Visst är den HELT UNDERBAR! Så underbar att vi har den som helig jultradition den 23:e december (http://varanlillajulvra.blogspot.se/2014/12/julen-startar-nar-polarexpressen-rullar.html)!

Svar: Haha ja! Det är så jag känner för "Nu Är Det Jul Igen". Men jag måste säga att polarexpressen var nästan lika bra!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp