Årsresumé

Imorgon är det nyårsafton. Sista dagen i 2014 är snart här och det har inte varit ett dåligt år. Jag kan till och med gå så långt som att säga att det varit mitt bästa år någonsin än så länge. Så jag tänkte jag skulle gå igenom det en gång innan vi börjar på nästa.
 
Nyårsafton 2013/14 spenderades med Mama Farn och massa hemmagjord sushi. Precis så som jag vill ha det. Lugnt och med massa mat.
 
 
 
På Nattis födelsedag i februari fick hon denna fantastiska Star Trek unifomen som skänkt oss mycket glädje. Den passar mig utmärkt if I may say so.
Jag blev beroende av Walking Dead och sträcksåg fyra säsonger på 3 veckor.
 
 
Jag och mina tjejer tränade stenhårt inför Talang Sverige där vi Stolta tog oss till final.
 
 
Mitt i alla galenskap hann vi vara med på Sveriges Radio
 
 
Under semifinalen
 
 
 
 
 
Backstage på finalen
 
 
 
 
 

 
 
Garrett Wang från Star Trek Voyager började följa mig och retweetade mig på twitter. Life = Made!
 
 
 
 
Det var en underbar vår
 
 
Följt av en underbar sommar som inleddes med min kusins student och följdes av en fantastisk familjesemester till världens vackraste land, Slovenien. Det kändes precis som när vi var små och inget hade ändrats där.
 
 
 
 
 
 
Det var underbar mat
 
 
 
 
och sol och bad
 
 
 
 
 
 
Utsikt över en vingård
 
 
 
Sommaren i Sverige var inte sämre med tropiskt väder i stort sätt hela tiden och många härliga strandbesök.
 
 
 
Vi började träna igen i ett alldeles för varmt rum och tävlade i Göteborg.
 
 
 
Jag blev fastanställd på mitt nuvarande jobb och en översvämning stoppade mig från att ta mig dit.
 
 
 
 
Vi hade photoshoot med de nya medlemmarna.
 
 
Vi gick på workshops
 
 
 
Och jag och systrarna drog till Liverpool i oktober för lite julshopping.
 
 
Jag åkte till Tomtebyn med bland andra denna vackra varelse
 
 
Första advent kom och med det även julen
 
 
 
 
och juldagen med en ny succeefterrätt.
 
Det har verkligen varit ett fantastiskt år och jag vet inte hur jag ska kunna toppa det. Håller tummarna att 2015 om möjligt kan bli hälften så bra :)
 
Allmänt | |
#1 - - Annie:

Wow, vilket år! Inte konstigt att du är nöjd! Tittar inte på Talang, så jag hade helt missat att du var en 'kändis', haha! Häftigt! Hoppas du och eran grupp får uppleva mycket skoj under 2015:)
Tack för en mysig blogg! Kram!

Svar: Hahahha I wish! Men tack så mycket :D kram
mykindofchristmas.blogg.se

#2 - - Camilla:

Men jag DÖR så coola ni var i Talang! Hade inte heller någon aning om att du vart med, himla kul! :) Hoppas att nästa år blir lika (om inte ännu mer!) toppen! :)

Svar: Tack så mycket, blir verkligen jätteglad att höra det :) Jag tror inte jag har nämnt det i bloggen innan faktiskt. Önskar dig detsamma!!
mykindofchristmas.blogg.se

Upp